۱۳ پاسخ

از ازمایش که نه ولی سونوگرافی بعضا میگن جنسیت رو

گلم این سونو آن تی نیس ازمایش خون درسته چون سونو آن تی من این شکلی نیس

عزی م از فری بتا و جلوش نوشته مام میفهمن اگه زیر ۴۰باشه پسره اگ بالای ۴۰باشه دختر اما از نظر علمی ثابت نشده هرکی از روس حدسش میگ شانسی درست در میاد یا ن وگرنه من دیدم م عدد پایین ۴۰اما جنسیت دختر بوده

من از جمجمه سرش میفهمم

عدد جلوی مام فری بتا

از آزمایش نمی‌فهمند از رو سونو احتمال میدن

یکیش از جمجمه

خود سنو ک رفتم 12هفته بوذم گفت دختره

عزیزم شما فری بتات بالاس به دکتر نشون دادین چیزی گفت؟ برای منم بالاس

ممنون گلم مبارکتون باشه

من دیروز رفتم سونو ۱۲ هفته ۳ روز بودم گفت احتمالا پسره

الان مثلا برای شما بالای ۴۰ احتمال چی داد بهتون دختر یا پسر

الان جواب ازمایش شما چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا ۲ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری