دختر من الان یک ماه داره میشه هنوز داره گریه میکنه میخاد
یکدفعه نگیر
اول تا ۲هفته روزی ۲بار بده
بعدش به روزی یک وعده کاهشش بده .
الان چند ماهه پسر من فقط روزی یک وعده بهش میدم .اونم به خاطر اینکه لبنیات نمیخوره مجبورم روزی یک وعده شیر خشک بهش بدم
من یکدفعه گرفتم اصلااااااااااااا اذیت نکرد
برا من یه ثانیه هم سخت نبود خیییییلی راحت ندادم و اونم قبول کرد از یه سالگی که شیرو کم کنی و دم به دیقه شیشه ندی دستش گرفتنش خیلی اسون میشه
بچه بعدش خوابش و غذاش خیلی بهتر میشه ولی بهانه گیریش بیشتر میشه سختیش برای من چهار شب بود
من میخاستم تدریجی کم کنم بعد قطع کنم.
ولی برعکس عمل کرد بیشتر وابسته شد ،الانا شبم شیر میخواد با گریه🤦♀️🤦♀️
خواستم بهش شیر پاستوریزه بدم سه روز دادم ولی حساسیت شدید نشون داد و یکماه تمام اسهال شد.
باید دنبال یه راه دیگه باشم.
مامانا اگه راهی بلدید به منم بگید ممنون
من یدفعه هم شیر و گرفتم هم شیشه کلا ۲روز گریه شدید کرد از روز سوم دیگه قانع میشد
من یکدفعه گرفتم سه چهار روز بود شیر خودمم بود تازه ولی شبا یکی دوبار گریه میکرد خوراکی هم زیاد گرفتم براش گفتم بعو خورده پیشی خورده ترسید نیومد سمتم دیگه ولی خودم دوسه روز خیلی ناراحت بودم و عذاب وجدان داشتم رنگ زرده گرفته بود
من یهو گرفتم ازش البته پاستوریزه تو شیشه میخوره
پسر من سه ماه بیشتره گرفتم هنوزم بعضی شبا یادش میوفته میخواد
چند روز منتظر بود شیر بخوره باز
لب به غذا هم نمیزد
شکمش چسبیده بود به کمرش لاغر شده بود
حالا برا هر کس فرق دارع
یه هفته
اما بهانه هاش تا 1ماه
برا من 4 شب اذیت شد.. بعد خدا رو شکر اوکی شد، ببین فقط باید حتی شیشه شیرشم جلوش نباشه و صبرتم زیاد باشه
شیر مادر سه روز سختی. داشت
نهایت یه هفته
پسر من اصلا بهونه نگرفت یه هفته فقط شبا یه وعده بهش میدادم و صب ک بیدار میشد بعد یه هفته صبحشو قطع کردم موند فقط شب اونم بعد یه هفته قطع کردم عین خیالشم نبود
منم پسرم هنوز نگرفتم خیلی وابسته هست....
فکر نکنم بتونم از شیر بگیرمش..
والله منم نگرفتم کلافه ام قشنگ هی زرتی هرچی میشه شیر میخواد
از ۵۰۰سیسی به زور رسوندم به ۳۰۰تا😑
بجای شیرخشک پاستوریزه بریز شیشه بده بهش؛ بعد یه مدت که به طعمش عادت کرد حالا بریز تو لیوان بده ؛ شیشه و شیرخشک هردو باهم نباید بگیری
من کلا تو یک روز از شیر گرفتم.فک نمیکردم اسون باشه
۳ روز فقط
عزیزم شماازاول شیرخشک دادین؟؟
تاپیک تجربه از شیر گرفتنمو ببین
من شیرخودم میدادم خیلی وابسته بودولی خداروشکرخیلی راحت بودبااینکه خیلی میترسیدم واسترس داشتم امروز۶روزه که بهش نمیدم
واسه من خیلی راحت بود
پروژه پوشک واسم سخته
البته خودم هی الکی امروز فردا میکنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.