چرا من هیچ علائمی ندارم؟طبیعیه؟

۷ پاسخ

منم ندارم راحتیم

منم تا حالا هیچ علائمی نداشتم طبیعیه

منم خدارا شکر نداشتم تا الان

خداروشکر کن ک نداری😂😂منم نداشتم همش شک میکردم حامله هستم

من از هفته۲۰ داشتم نگران نباشین

من شدید داشتم.خداتونو شکر کنید
هنوزم اذیتم

اره بعد فقط کتک میخوری بزن بزن یه چپ یه راست حالا استراحت کن 😂

سوال های مرتبط

مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه من🩷🧸🎀 مامان پناه من🩷🧸🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری