۶ پاسخ

دیفن نده
نئوتادین بده زود سرفه رو قطع کنه

قطره پلارژین تست کن

پلارژین بده
شربت نه قطره

نمیدونم والا...اگه بیشتر از یک ماه ک باز شده فک کنم ندی بهتره

تو اینجا ک ی چندنفر از شربت آیورامی خیلی تعریف میکردن

نه دیفن زیر یک سال ندی بهتره نئوتادین یا سیتریزین بده اگ خلط داره باید انتی بیوتیک بخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی