دست و پام داغ میکنه تنگی نفس دارم طبیعیه

۵ پاسخ

تنگی نفس عادیه. بچه بزرگ میشه مثل اول جای ریه ها نیست. هفته ت هم که بالاست خدا روشکر. منم تنگی نفس دارم. گفتن عادیه. فقط اگر شدید بود یا همراه علائم دیگه مثل سرگیجه، تاری دید، ورم، فشار بالا و ... حتما سریع خودت رو برسون بیمارستان. اگر خفیفه و بیشتر موقع دراز کشیدن میاد یا موقع خوابیدن یا وقتی معده ت پره، یا زیاد راه میری عادیه.

منم همین طوری هستم دکتر گفت مایع زیاد هست اون باعث میشه فشار بیاد و تنگی نفس داشته باشی

آره منم یخ را می‌گرفتم دستم می‌خوابیدم علایم حاملگی

عزیز بچه پسره احتمالا که پاهات داغه تنگی نفس هم عادیه احتمالا بچه ت بریچ باشه

فشارت بالا نیست یا چربیت

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان محمد سجاد🩵 مامان محمد سجاد🩵 ۱ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی