خانما من خیلی تنگی نفس دارم طبیعیه ؟؟

۵ پاسخ

والا نفس تنگی شدید دارم من دکتر پریناتولوژیست میگه طبیعیه، یعنی من بهش میگم دارم میمیرم میگه طبیعیه😆

فک نکنم

اگه درحالت عادی داری نه طبیعی نیس
ولی در حال فعالیت داری طبیعیه

ن برو دکتر بهش بگو قبلا اسم داشتم میخواست قرص بده گفتم فعلا خوبم نداده ولی منتظره بگم نفس کم میارم بهم دارو بده

میگن ک طبیعیه
ولی دکترم برام نوشته برم دکتر قلب

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرمینا مامان آرمینا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری