خانما نفس تنگی تو هفته‌ی من طبیعیه؟

۵ پاسخ

من ۲۰هفته م سرم روبالش می‌ره نفسم تنگ میشه

من دراز کشیده نفسم میگیره

منم دقیقا یک ماه تنگی نفس داشتم یعنی بزور کارام رو انجام میدادم
همش فقط دراز میکشیدم به پهلو
ولی خداراشکر الان چند روزی هست که بهتر شدم

عارع فک کنم چون منم‌ دارم

منم دائم نفس نفس میزنم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمد سجاد🩵 مامان محمد سجاد🩵 ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی