سلام خانما ببخشید همش تنگی نفس دارم بنظرتون طبیعیه

۳ پاسخ

من از اولش داشتم دکتر قلبم رفتم چک شدم هیچی نبود

طبیعیه ولی اگه زیاد بود و خیلی اذیتت کرد با دکترت درمیون‌بزار

اگ شب تنگی نفس داری بهتره شام رو دگ تا ۸ شب بخوری و بعدش چیز سنگین اصلا نخوری
من هر وقت شام سنگین و دیر میخورم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان آرمینا مامان آرمینا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد سجاد🩵 مامان محمد سجاد🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری