بچه ها من خیلی تنگی نفس دارم بنظرتون طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

وای من امروز صبح قشنگ حس کردم الان می میرم از تنگی نفس رفتم دست وپاهام اب زدم پنجره رو باز گذاشتم تازه سرما خورده هم هستم شربت خورده بودم تا خوابم برد الانم حس خفگی دارم خیلی بده خیلی من آسمم دارم نمیدونم این تنگی نفس طبیعیه یا ولی خیلی حس بدیه لعنتی

طبیعیه منم نفسم انگار بند میاد

بدترم میشه چند هفته دیگه. ، خصوصا شبا ک میخوای بخوابی
به امید بغل گرفتن نی نی تحمل کنیم چاره ای نیس گلم 💋😘

مامانی میشه بپرسم تاریخ زایمانت کیه

خب تو الان دوتا قلب داری عزیزم. دو نفسه هستی

منم بزور نفس میکشم مخصوصا شبا کولر میزنم

سوال های مرتبط

مامان محمد سجاد🩵 مامان محمد سجاد🩵 ۱ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری