۵ پاسخ

منم دو سه روزه تنگی نفس گرفتم مخصوصا وقتی میخام دراز بکشم

من به دکترم گفتم، نامه داد برم پیش دکتر قلب

آره منم اینجوریم بیشتر شبا اینجوری میشم

منم خیلی دارم حرف که میزنم نفسم کم میاد ورم هم نکردم که بگم از اونه شکمم بزرگ نی ولی سختههههه

اره طبیعیه
تپش قلب که نداری؟

سوال های مرتبط

مامان محمد سجاد🩵 مامان محمد سجاد🩵 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرمینا مامان آرمینا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد علی مامان محمد علی ۸ ماهگی
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی