۳ پاسخ

زایمان دوقلویی حتما باید طبیعی باشه

زن داداش من ۱۰سال پیش بقیه الله بود خودش میگه راضی بودم. ولی من خودم از بقیه الله خوشم نمیاد چون آموزشیه میترسم . من بین نجمیه و چمران مونده بودم هرجفتشو میگفتن خیلی عالیه
ولی فعلا چمرانو انتخاب کردم .

چرا بقیه الله؟ بیمه نیرو مسلح داری؟

سوال های مرتبط

مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری