خانم کسی بیمارستان بقیه الله تشکیل پرونده داده؟

۴ پاسخ

عزیزم طبیعی اونجا انترنا انجام میدن؟

۳۰ ام برای ترشیزی وقت دارم
تو گوگل زدم هرکدوم که امتیاز بیشتری داشت رو خواستم انتخاب کنم هاشمی بود که زنگ زدم گفتن کار زایمان انجام نمیده بعدیش ترشیزی بود که وقت گرفتم

اره من پرونده دارم اونجا زایمانمم اونجاست احتمال خیلی زیاد

ما بعضی از دوستامون اونجا زایمان کردن راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان کوچلوم مامان مامان کوچلوم ۱۰ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری