مامانا کسی تشکیل پرونده داده از الان برای زایمان؟

۳ پاسخ

من هفته ۲۷ تشکیل پرونده دادم چون میخوام برم بیمارستان دولتی
برای کلاسا باید برم مرکز بهداشت

نه منم ندادم .دکتر چیزی نگف

نه منکه ندادم
دکترم چیزی نگفته

سوال های مرتبط

مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری