۲ پاسخ

وزن دهی ندارع برا اسهال خوبه ولی یسری چربی و مواد مغذی ک شیر خشکای دیگ دارن اون ندارع ک برا همیشه فک نکنم خوب باشه

من دادم

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی