۲ پاسخ

بهتره ک ت یخچال باشه بعد باز شدنش

ن اگه جای گرمی نباشه ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان مهراد🍬👶🏻💙 مامان مهراد🍬👶🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی