۷ پاسخ

من‌ نینیم دختر ولی بازم محکم تکون و لگد میزنه که حس میکنم شکمم میخواد پاره بشه

مال من بعضی وقتا میزنه تو کلیم احساس میکنم میخاد پاره شه شکمم

منم همیشه همین ترسو داشتم
ولی نه نمیشه نگران نباش

عزیزم منم هفته های شما اینجوری بودم الان خیلی خیلی کم تکون میخوره کش و قوس میاد فقط لذت ببر که دیگه کم کم آروم میشه

بچه پسر همینجوریه نگران نباش .

مگ الکیه😬😁با لگد پاره نمیشه

تکون خوردن به نفع خود نینیه استخوان و عضله و مفاصلش رشد می‌کنه

سوال های مرتبط