۶ پاسخ

سلام من کلا کمر درد داشتم. حتی خبر نداشتم باردارم کمر درد داشتم.
تا دوماهگی همراهم بودم.
الانم گه گهداری دنبالچه ام میگیره.
در کل من علائم خاصی نداشتم فقط کمر درد

عشقم تا اخر فقط شاخ در آوردن غیر طبیعیه 😙 تحمل کن

منم خیلی کمر درد دارم توی ۱۳ هفته هستم
ب نظرتون طبیعیه؟

عزیزم شما تهوع بارداریت کم شد یا هنوز زیاده ؟

آره عزیزم منم از اول بارداری داشتم بعضی وقتا کم بعضی وقتا زیاد 🥴

اره من داشتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ هفته هشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری