خانومای هم هفته من شمام درد زیر شکم و
کمر درد دارین ؟!

۳ پاسخ

بعضا میگیره ول میکنه

فروغ چقدر خودتو عذاب میدی تا ۱۷ هفته من درد داشتم اصلا هم هماتوم نداشتم شیاف که استفاده می‌کردم خوب میشدم اینقدر استرس واسه رشد بچه خوب نیس فکرتو درگیر نکن

آره دارم نترسیتا ولی من داشتم هی میگفتن طبیعیه یدفعه خونریزی کردم رفتم سنودادم گفت هماتوم داری جفتتم پایینه تروخدا هردردی داشتی برودکترمثل من نکن

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند عسلم🍯🩵 مامان قند عسلم🍯🩵 هفته یازدهم بارداری