بعضا میگیره ول میکنه
فروغ چقدر خودتو عذاب میدی تا ۱۷ هفته من درد داشتم اصلا هم هماتوم نداشتم شیاف که استفاده میکردم خوب میشدم اینقدر استرس واسه رشد بچه خوب نیس فکرتو درگیر نکن
آره دارم نترسیتا ولی من داشتم هی میگفتن طبیعیه یدفعه خونریزی کردم رفتم سنودادم گفت هماتوم داری جفتتم پایینه تروخدا هردردی داشتی برودکترمثل من نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.