کیا با قرص لتروزول به لکه بینی افتادن

۲ پاسخ

من میخوردم پریودم همش لکه بینی بود قطع که کردم قشنگ پریود میشدم برا من کیستم شد تازه آمپول آزادسازیم زدم

من ندارم

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی🧿😍 مامان امیرمهدی🧿😍 قصد بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری