خانوما شب بخیر واکسن چهار ماهگی چندتاست

۷ پاسخ

من هر دو تا پاش و‌زدن و دو‌تا هم خوراکی بود خیلی سبکه واکسنع اذیت نمیشن اصن هفته پیش زدم برا دخترم

۳ تا

۳تا.

من ۳۱ فروردین زدم ۲تاست یکی راست یکی چپ

دو تا تزریقی و دو تا خوراکی

سه تا تزریقی دو تا خوراکی

اگر شیش گانه باشه دوتا اگر پنج گانه باشه سه تا

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ سالگی
مامان ارشام مامان ارشام ۱۲ ماهگی
مامان 🙂🙂😄😄 مامان 🙂🙂😄😄 ۱۵ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی