دوستان سونو ۳۲ هفته رفتین وزن بچتون چقد بود؟

۸ پاسخ

31 هفته رفتم 1800 بود

۱۹۰۰بود

چیا میخوری برا وزنش منم سه شنبه نوبت دارم

۱۹۸۰ دیروز انجام دادم

بره من ۱۹۰۰بود

ولی حس میکنم شاید ۳شده باشع

برا منم ۲بود

۲۱٠٠..

سوال های مرتبط

مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد