پارت سه سزارین










زایمان

تصویر
۳ پاسخ

برای کنترل درد تو خونه چیکار میکردی؟

نمیدونم بیهوشی بگیرم یا بی حسی

بسلامتی مبارک باشه عزیزم خدا قوت بهت فقط یه سوال دردش خیلی زیاده؟؟؟ من خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان آرشام 💙💫 مامان آرشام 💙💫 ۱ ماهگی
مامان آرشام 💙💫 مامان آرشام 💙💫 ۱ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۷ ماهگی