خانما ازمایش قند وباید چندهفتگی انجام داد

۴ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸ هفتگی ولی بهتره همون اوایل بری

۲۴تا۲۸

۱۶اردیبهشت نوبت دکتر دارم خودش برام مینویسه اره

از بیس چهار تا بیس هشت ولی همین اول بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری