۳ پاسخ

باید تست حساسیت بگیری گردو الرژیش از پسته کمتره . اگه حساسیت نداشت بده

هرکدوم رو خورد.دقت کن حساسیت نداشته باشه.

همه چی میشه داد

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ سالگی