مامانا ب بچه ۸ماهه چطورآب میدین؟

۱۰ پاسخ

با لیوان

با قطره چکان هیچ جور آب نمیخوره

با سرلاک خوری خیلی راحت تره از همه خودش قاشق داره سرش پسر من فقط بااون راحت اب میخوره با هرچی بهش میدم نمیتونه

با شیشه

با کاسه میدم . راحت تر میخوره

با لیوان

با لیوان

من تا حالا با لیوان میدادم نمی‌خورد یا می‌ریخت یا بازی میکرد
کلا هنوز بلد نیست
الان چند روزه چون اسهال شد و بدنش کم آبه با شیشه میدم میخوره

سلام گلم
دختر من هنوز بلد نیست با لیوان آب بخوره همچنان باشیشه ...

با لیوان
یا فنجون خودش

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان طلاخانوم🧚‍♀️ مامان طلاخانوم🧚‍♀️ ۱۲ ماهگی