۳ پاسخ

منم مریض شدم با شوهرم ولارعایت خاصیم نکردیم ولی خداروشکر دخترم نگرفت

زنجبیل و نبات و بریز تو آب جوش بخور بعدش به ساعت چیزی نخور.خوب میشه گلوت

ماسك بزن نميگيره

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی