دوستان کیا بارداری همش هوس لواشک وترشک والوچه میکردن

۱۵ پاسخ

بنده✋🏻
دلم خواس باز😋🥰

من تا دوسه ماه اول همش ترشی دلم میخاس،الان ک وارد ماه چها شدم شیرینجات دلم میخاد ولی بخاطر قندم نمیخورم🥴

میگن ربطی به غذا نداره

من که عاشقشم از قبل هم بودم الان بیشتر🤤

مننن سر پسرم الان فقط سر دخترم دلم شربت میخاد چیزای خنک میخاد

من کلی لواشک ترشک و گوجه نمک زده خوردم🍅🤭

مننننن. ک ی ماه و نیمه نخوردم و منتظرم همسر جان بیان ک برام بخره 😅😅

من چندتا چندتا شوهرم واسم میخره

من که بارداری اولم بود اونم دخمل بوده اینقدر لواشک خوردم نگم برات

من🥲🫠

من ترشیجات زیاد دوس داشتم الان که باردارم چیزای ترش نمیتونم بخورم🧐

وای من میمیرم واسه این لواشکای کاسه ایاهس که با ملاقه میریزن تو‌کاسه

سره دخترام شیرینی می‌خوردم
سره پسرم ترشی و اینا
الآنم که احتمالی گفت دختره بازم علائم موقعه پسرمو دارم 😅

من✋🏻😍البته هوس چیپس و چیزای شورم زیاد میکنم

من 🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی