۶ پاسخ

از من ب شما نصیحت همه چی ب تخمتون باشه با عرض پوزش بعد ک نی نی گلتون دنیا اومد دعام می‌کنید اینقدر آروم و رله میشه ولی وای ب روزی ک دعوا کنید حرص بزنید گریه کنید ی نی نی کولیکی گریه کن شدید حساسیت به آدم و عالم میشه یعنی روزی صدبار میگی کاشح حاملگیمو مثل خلا طی میکردم اینقدر اذیت می‌شید ک حد نداره

میگن گریه خوب نیس تو بارداری بچه افسرده میشه

من ینی سر بارداری اولم ک دختر بود شب و روز فقط کارم گریه بود بچمم بدنیا اومد فقط گریه میگرد

من که پسره خیلی گریم میاد

من که کلا از قبل آدم زود رنجی بودم
الان کلا یه وضع غیر قابل تحملی دارم خیلی حالم بده

من اینجورم

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد