خانوما تو ۱۱ ، ۱۲ هفتگی سینه درد دارید؟

۵ پاسخ

من از اون اولش سینه درد داشتم

آره من هنوزم دارم

من همچنان هم صبحا بیدار میشم درد دارم

سلام منم دارم مخصوصا وقتی به شکم میخوابم یهو از تیرکشیدنش از خواب میپرم

خیلی زیاد شبا از دردش خوابم نمیبره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته یازدهم بارداری