بچه ها چجور از این قرص استفاده کنم

تصویر
۴ پاسخ

برو پودر این رو بخر راحت تر هست .برا پسر من دادن من نصف پودر رو داخل شیرخشک حل می کردم میدادم

این قرص جویدنیه ولی میتونی تو یکم آب حل کنی استفاده کنی

ن برا پسرمه فکر کنم باید تو اب حل بشه

روش نوشته،عصرها نصفش کن بخور

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری