بچه ها انگور چجور بدم ب پسرم ابشو چجور بگیرم

۸ پاسخ

پستونک عصاره

نده انگور عزیزم

من میدم داخل الک میفشارم آبش رو میدم

حساسیت داره

انگور بهش نده

زوده

انگور بنظرم بعد ۱۰ ماهگی بدیم بهتره

حساسیت زاست نده

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی