عدسو چجور درست کنم بدم ب دخترم

۱ پاسخ

من همیشه مقداری عدس رو به مدت دور روز خیس میدم هی آب شو عوض میکنم
بعد بسته بندی میکنم میزارم فریزر

بعد پیاز رنده میکنم با کره یا روغن زیتون تف میدم هویج هم رنده میکنم مقداری سیب زمینی نگینی خرد میکنم بهش اضافه میکنم خوب که سرخ شد لعاب انداخت کمی زردچوبه بعد عدس رو اضافه میکنم میزارم جا بیفته اگر دوست داشتی عصاره قلم هم بهش اضافه کن
صبحانه گاهی میان وعده‌ میدم

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان فندوق 😍❤️ مامان فندوق 😍❤️ ۱ سالگی