۴ پاسخ

نبض به خاطر خون رسانی به رحم هست ، قلب نی نی که الان انقد کوچیکه امکان نداره از توی کیسه و از زیر پوست شکم نبضش حس بشه

آخه وقتی یه قسمت و فقط حس میکنی مگ میشه بچه نباشه 🙄
من خودم فقط سمت چپم و حس میکنم بخصوص وقتی چنددقیقه دستمو میزارم همون سمت چپ شکمم، حالت نبض میزنه

منم یه حرکتایی حس میکنم ولی میگن بچه نیس

جریان خون توی شکم‌بالا رفته بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری