خانما شما قوطی شیرخشک تو یخچال میزارین؟

۴ پاسخ

نه . بزار دم دستت هرجا که راحته برات

نه.

نه تو کابینت یا روی کابینت

ن باید بیرون بمونه

سوال های مرتبط

مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان آقا کوچولو😍😍 مامان آقا کوچولو😍😍 ۷ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی