قطره آ د میزارین یخچال؟
فرزندپروری#شیرخشک

۳ پاسخ

بله.

من نمیزارم نوشته دمای کمتر از ۳۰ درجه اتاقم خنکه یه حا گذاشتم نورم نمیخوره تو جعبه اش آخه چربی هست سردم باشه بجه اذیت نیشه

من که آره میزارم یخچال،آخه نوشته بزارین یخچال

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان آقا کوچولو😍😍 مامان آقا کوچولو😍😍 ۶ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی