سلام آزمایش بتا دادم جوابش اومد ۱۷۶۶۰ زیاد نیس

۱۰ پاسخ

منم ۶ روز تاخیر همینه تقریبا

چند روز تاخیر؟؟؟

ماشاالله لاحول ولاقوة الا بالله
خدا برات حفظش کنه
مبارکت باشه 🌺🌺🌺
انشاالله به سلامتی بغل بگیریش🤱🤱🤱

شاید دو قلویی😃

مبارکت باشه مامانی😍💕

آن شالله 3قلو داری😍

برای ۶ هفته آره خیلی زیاده برو سنو حتما

ن گلی

ن خوبه

مبارررررکه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه🐣🫀 مامان مامان جوجه🐣🫀 هفته هشتم بارداری