سلام خانوما امروز ازمایش دادم جوابش اومد مثبته دیگه؟🥹

تصویر
۱۲ پاسخ

بلههه مبارکههه😍🫶🏼

مبارک

مبارکه😍😍

مبارکت

ایجونمم درخواست بده همو داشته باشیم منم دیر‌وز ازمایش دادم بتام ۲۰۰ بود🥰
ولی مثل من زود نرو سونو من امروز رفتم دیده نشد میگن زود بود ۷ هفته باید بری اولین سونو

مثبته🥹🥹🌻🌻

مبارکه عزیزم همیشه خب های خوش بشنوی چند روز تاخیر رفتی

مبارکهههه 🥹💗

بله احتمالا چهار هفته داری

مبارکه عزیزمممم😍😍😍😍ان شالله به سلامت بغلش بگیری😍😍😍😍برای منم خیلی دعا کن مثبت بشم

مبارکه عزیزمممممم

مبارکهههه مثبته عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان محمد ومرسانا مامان محمد ومرسانا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری