بلههه مبارکههه😍🫶🏼
مبارک
مبارکه😍😍
مبارکت
ایجونمم درخواست بده همو داشته باشیم منم دیروز ازمایش دادم بتام ۲۰۰ بود🥰
ولی مثل من زود نرو سونو من امروز رفتم دیده نشد میگن زود بود ۷ هفته باید بری اولین سونو
مثبته🥹🥹🌻🌻
مبارکه عزیزم همیشه خب های خوش بشنوی چند روز تاخیر رفتی
مبارکهههه 🥹💗
بله احتمالا چهار هفته داری
مبارکه عزیزمممم😍😍😍😍ان شالله به سلامت بغلش بگیری😍😍😍😍برای منم خیلی دعا کن مثبت بشم
مبارکه عزیزمممممم
مبارکهههه مثبته عزیزم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.