بچه ها این جواب ازمایش تحمل قنده منه، نرماله؟

تصویر
۶ پاسخ

نرماله عزیزم ولی مراقبت کن

یکم بالاست باید به دکترت نشون بدی

به نظرم تحملت خوبه.
ناشتا لب مرزه

فک کنم باید رژیم غذایی بگیری یا قرص استفاده کنی

قند ناشتا ک لب مرزه قند یکساعتت بالاس

بالا قندت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان توراهی مامان توراهی هفته چهلم بارداری
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری