سلام خانمای عزیز
این جواب آزمایش قنده ، خوبه ؟ مشکلی ندارم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

دوساعته ی قندت باید زیر ۱۲۰ باشه واسه شما ۱۲۲ هست
ک ی کم بابد تو خوردن شیرینی و کربوهیدرات ملاحظه کنی

قند ناشتات یه کوچولو پایینه و در کل عالیه
منم ۷۰ دکتر گفت پایینه

اره عزیزم مشکلی نداره

همه چیت خوبه

اره.

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان حانا مامان حانا ۱۱ ماهگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری