سمنو برا وزن دهی جنین خوبه؟

۸ پاسخ

عالیه من میخوردم

اره خیلی خوبه فقط کم بخور گرمه

ببخشید مامانا من پدرمو پیدا کردم بعد سالها الان چون اعتیاد داره میخوام ببرم کمپ ولی مدیر کمپ گفت هزینش ۱ میلیون و پانصد تومن میشه به خدا قسم پولی برام نمونده همه طلاهامو فروختم دادم داروهاشو گرفتم التماس میکنم کمک کنید به من تا دوباره محروم نشم از دیدنش خدا شاهده اگه بهم کمک کنید تا ده روز بهتون برمی‌گردونم اونم دوبرابرش

سلام همشهری خوبی

من که دوتا ظرف تموم کردم الان سر ظرف سومم خیلی دوس دارم میگن برا وزن جنین عالیه

اره خیلی خوبه واسه راحتی زایمانم خوبه
اگ بدونی چقدر فواید داره سمنو

خوبه اما گرمیه زیاد نخور

عالیه حرف نداره
با بادوم بخور

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان کوچول مامان نویان کوچول ۵ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی