مامانا سمنو برای وزن گیری جنین خوبه ؟

۱۰ پاسخ

اگر قند نداری
عالیه

آره کلا خوراکی هایی که با گندم درست میشن برای وزن گیری خیلی خوبن

سلام گلم عذر خواهی میکنم بابت مزاحمت
بنده ختم قرآن هدیه به روح اموات 😘
چله یس به نیت بارداری 😘،چله حجرات به نیت سلامتی نی نی 😘 یس عاشورا به نیابت از کسی میخونم خواستین در خدمتم انشالله نفسم برات حق باشه

قرص اکتی ناتال بخور خیلی تاثیر داره

بیشتر حلیم میگن خوبه
و کباب ها
و اجیل

یکی دو قاشق بیشتر نخور.خیلی خوبه خواص زیادی داره

من کلا سمنو دوست نداشتم قبل بارداریم ولی از شیش هفت ماه همش هوس سمنو میکردم مادرشوهرم میگفت سمنو بچه رو خوشگل و مهربون میکنه دیگه نمیدونم تا چه حد راسته😅

اره میگن خوبه

منم امروز سونو دادم وزنش کمه و بهم اینا رو گفتن بخور

اره خوبه حلیم و کباب و بادام درختی سیب و موز هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان نویان کوچول مامان نویان کوچول ۵ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی
مامان وریا و آریا مامان وریا و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری