سلام سمنو برای وزن گیری بچه خوبه بخوریم

۷ پاسخ

من از اول بارداری تا الان دوکیلو خوردم باز دوباره خریدم ک بخورم چون وقتایی ک یهو ضعف میکنم از اون میخورم در حد دوسه قاشق .
بخور عالیه

وای من سر دخترم اخراش حوس کرده بودم

عالیه

گلم سمنو گرم نباید بخوری

اره خوبه ولی اگر قند داری نخور قندتو بالا میبره خطرناکه

آره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان کوچول مامان نویان کوچول ۵ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی