خانوما سمنو برای وزنگیری جنین خوبه ؟

۶ پاسخ

خیلی خوبه سمنو من نمیدونم‌چرا وقتی میخورم اینقد معدمو اذیت میکنه تا چند روز معدم میسوزه و رفلاکس داره

آره ‌

اره خیلی خوبه

اره ولی گرمه‌ طبعش‌ توخوردنش‌ بایدرعایت‌ کنی‌

سمنو گرمم هست

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد