اره تپلی میکنه نی نیو من خیلی خوردم البته فقط جوانه گندم ساده باشه بعضیا ادویه های گرم میریزن که میگن خوب نیس
من زیاد خوردم یک تایمی ولی اخرین بار سفارش دادم با اینکه خونگی بود احساس کردم روغنی که استفاده کرده بود با کیفیت نبود
من خودم سمنو میپزم. میخورم اما معدم ترش میکنه جدیدا
خیلی خوبه من گیرم نیمد
عالیه
مقویه
خیلی عالیه هم برای خودت هم جنین😋
من بهداشت رفتم گفت سمنو برا وزن دهی جنین خیلی خوبه ولی فقط باید بهداشتی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.