خانوما سمنو برای جنین خوبه کسی تجربه داره

۷ پاسخ

اره تپلی میکنه نی نیو من خیلی خوردم البته فقط جوانه گندم ساده باشه بعضیا ادویه های گرم میریزن که میگن خوب نیس

من زیاد خوردم یک تایمی ولی اخرین بار سفارش دادم با اینکه خونگی بود احساس کردم روغنی که استفاده کرده بود با کیفیت نبود

من خودم سمنو میپزم. میخورم اما معدم ترش میکنه جدیدا

خیلی خوبه من گیرم نیمد

عالیه
مقویه

خیلی عالیه هم برای خودت هم جنین😋

من بهداشت رفتم گفت سمنو برا وزن دهی جنین خیلی خوبه ولی فقط باید بهداشتی باشه

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی