خانما چطوره سونو انتی؟

تصویر
۱۴ پاسخ

همچی خوبه فقط یکم طول سرویکست کمه
احتمالا به دکترت نشون بدی میفرستت سونو واژینال

شما سرکلاژ نشدین

همه چی خوبههه

احتمال داد دختره یا پسر؟

فکر کنم جفتت پایین و طول سرویکس هم لبه مرز اما خوبه فقط باید استراحت کنی پایین نیاد

احتمال نداد

طول سرویکست کوتاهه استراحت کن

همه چی خوبه و نرماله
ولی برای سرویکس زده ۳۱ اینم خوبه نگران نشو ولی مراعات کن که پایین نیاد ۳۰ لبه مرز میشه
سعی کن از دستشویی فرنگی استفاده کنی
خیلی پله بالاپایین نکن
ولی بقیش اوکی و عالیه

همه چیت عالیه فقط طول سرویکستو نمیدونم

طول سرویکست یه کوچولو کوتاهه استراحت کنی درست میشه

عددش که عالیه همچی هم خوبه بسلامتی گلم❤️

یکم کمه گلم باز به دکترت بگو

خوبه همه چیز اوکیه😍❤️❤️❤️❤️

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه ۳ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد