دوستان من۲هفتس هیچ مکملی نخوردم آیا خطرناکه؟

۶ پاسخ

منم گاهی وقتا یادم میره بخورم😂🤧

نه خطرناک نی

اسیدفولیک روحتمابایدروزانه ی عددبخوری چون نقش مهمی توی تشکیل مغزجنین داره

بخور حتما
قطعا واجب بود ک پزشک تجویز کرده جان

چرا نمیخوری؟

حتمااینوب پزشکت بگوشایدجایگزین داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی