بچهاااا
۳۸ و ۲ تبه؟؟ دخترم داااغه داغه

۵ پاسخ

پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب‌ پاش کن من خودم چند شب پیش واسه اولین بار انجام دادم خیلی خوب بود

استامینوفن دادی بعد نیم ساعت اگه تبش پایین نیومد ی دستمال بزن تو آب ولرم باشه حتما نمدار کن بزن زیر بغل و کشاله ران و پیشونی

چیکار کنم استا دادم
فکر میکنم از دتدونشه
فکر کنم از شدت زیاد تب پی پی کرد

استامینوفن بده و پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب‌ پاش کن

بعله تب

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی