۵ پاسخ

خوبه ازمایشش کلا

ازمایش چربیه و ادرار

سومین مورد از بالا که تو عکس خوب نیفتاده اون مشکل داره بقیش اوکیه

ندارم

بفرستش برا هوش مصنوعیی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی