۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش همه چیزش نرماله و مشکل جدی نداره

این آزمایش برای چی نوشتن براتون ؟؟

از روی همین عکس فلوسایتومتری که فرستادی، در نگاه اول نتایج اصلی داخل محدوده نرمال هستند و چیز واضحاً نگران‌کننده‌ای در این صفحه دیده نمی‌شود.

این چطوره ؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی