۵ پاسخ

😍😍🤣فقد دوسدارم ۳۸ هفته شم

خیلی دیر میگذره کی بشم ۳۸هفته

لذت ببر
هفته بیاد بالا پاره ای😂😂🤦🏻‍♀️

منمممم

شکم داری الان؟!
من حس‌میکنم تا ۸ماهگی هم شکمم بزرگ‌ نمیشه اصلا🥴

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری